- iRest handelt volgens de wettelijke richtlijnen voor kopen op afstand en hanteert daarmee een zichttermijn van 14 dagen.
- Deze wettelijke richtlijnen zijn niet van toepassing op aankopen van massagestoelen in de showroom, telefonische of schriftelijke bestellingen nav een showroom bezoek.
- Binnen deze zichttermijn kan je zonder opgaaf van reden je bestelling retourneren. We stellen het echter wel op prijs als je een reden opgeeft zodat wij er van kunnen leren en producten kunnen verbeteren.
- De zichttermijn gaat in op de dag van ontvangst van bestelling.
- Het terugsturen van aankopen binnen de zichttermijn is alleen mogelijk in de originele verpakking, uiteraard onbeschadigd en onbevuild.
- Retour gestuurde producten dienen compleet te zijn. Als blijkt dat er onderdelen ontbreken wordt je retour mogelijk niet geaccepteerd.
- Retour gestuurde producten dienen te zijn voorzien van het retourformulier en de factuur. Het retourformulier kun je opvragen bij iRrest
- Indien je een verkeerd, beschadigd of defect artikel hebt ontvangen moet deze altijd retour gestuurd worden. Uiteraard zijn dan de retourkosten voor onze rekening. In de meeste gevallen sturen wij een verzendlabel waarmee je de zending kosteloos kunt afgeven bij elk PostNL agentschap.
- Schade aan ontvangen artikelen binnen 48 uur na ontvangst van je aankoop melden via e-mail of telefoon.
- Retourzendingen na de zichttermijn worden niet geaccepteerd, tenzij het een garantie betreft.
- Indien je producten besteld die niet via PostNL verstuurd kunnen worden, dan behoudt TotalSeat zich het recht voor om de transportkosten in mindering te brengen van het aankoopbedrag. Dit is vooral van toepassing op massagestoelen, relaxstoelen en spa massagestoelen.
Hoe kunnen de artikelen retour?
Artikelen kunnen teruggestuurd worden via PostNL naar ons adres:
iRest
Spaceshuttle 6-G
3824 ML Amersfoort
Retour binnen of buiten garantieperiode
- Wil je een defect artikel retourneren op basis van een gegronde reden, dan zijn alle kosten binnen de garantietermijn voor iRest
- Wil je een defect buiten de garantieperiode retourneren? Dan is het mogelijk dat een deel of alle kosten aan je worden doorberekend. Het is verstandig om vooraf eerst even overleg met ons te hebben. Voor vragen kun je bellen met 033 30 200 10 of een mail sturen naar [email protected]
Afwikkeling retouren
- iRest streeft erna je klacht of retour binnen 3 werkdagen af te wikkelen. Uiteraard houden wij je op de hoogte van de voortgang en conclusie.
- Het terugstorten van je aankoopbedrag doen wij in de regel binnen 3 dagen.
- Bij een retour binnen de zichttermijn wordt het gehele bedrag inclusief de verzendkosten teruggestort. Let op, dit geldt alleen als het product in de originele verpakking en ongebruikt / onbeschadigd retour is gestuurd.
Wat zien wij als een gegronde klacht?
- Geen beschadiging door opzet of door nalatigheid
- Geen onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage
- Geen beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
Bij twijfel of vragen neem dan even contact met iRest Nederland op. ( [email protected] of 033 30 200 10)